Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.